top of page
Kom og syng Alle fugler, Blåmann bukken min, Vi har en grevling i taket og mange flere, sprekt arrangert, akkompagnert av et sprudlende orkester og med et topptrent barnekor i front. Ingen er for små og ingen er for gamle til å ha glede av SANGSKATTEN. Dette er konserten som sender deg syngende hjem, der du straks leter fram den gamle sangboka og planlegger familiekor. På scenen har vi 80 barn fra hele Bodø og 20 musikere fra Arktisk Filharmoni, Øystein Jæger som dirigent og konferansier er Anna Karoline Løseth Bjelvin.
Kl.17.00 åpner konserthuset og kafeen i 2.etasje er åpen. Her kan du nyte en kopp kaffe, spille brettspill og slå av en prat med oss i Arktisk Filharmoni.
bottom of page
