top of page
Quartet er dannet av to poske venner og to Norges beste jazzmusikkere og vil fremfører på torsdag låter fra bandets tredje utgivelse - Frozen Silence.
Arrangert i samarbeid mellom Ad Lib Jazzklubb og Nordnorsk Jazzsenter.
Maciej Obara – saksofon
Dominik Wania – piano
Ole Morten Vågan – bass
Gard Nilssen – trommer
Europeisk jazz
Program/invitasjon
Hvis denne knappen fungerer ikke,
bruk skjemaet nedenfor
bottom of page
